הושקה האפליקציה לניטור לחץ דם בשעון החכם של Samsung

Header Ads

אפליקציה של ניטור לחץ דם הושקה בשעון החכם של סמסונג 

סמסונג השיקה היום את אפליקציית Samsung Health Monitor שלה בדרום קוריאה לאחר שקיבלה אישור ממשרד הבטיחות המזון והתרופות במדינה (MFDS).

עם אפליקציית Health Monitor, משתמשי Samsung Galaxy Watch Active2 יכולים כעת לפקח על לחץ הדם שלהם באמצעות ציוד ניטור לחץ דם קלאסי, שכל משתמש צריך להתאים לעצמו לפני השימוש.


כך תוכלו למדוד דופק עם השעון החכם של סמסונג: 

כאמור, בעזרת האפליקציה החדשה תוכלו לדעת מה הדופק שלכם בקלות ובמהירות. משתמשים יכולים למדוד את לחץ הדם באמצעות ניתוח גל הדופק של Galaxy Watch Active2 המשתמש בחיישנים שמשולבים בתוך השעון החכם. לאחר מכן התוצאות מסונכרנות עם אפליקציית Health Monitor המותקנת בסמארטפון אשר עובדת בשילוב עם Watch Active2. בדרך זו, המשתמשים יכולים לעקוב אחר לחץ הדם שלהם לפי ימים, שבועות או אפילו לפי חודשים ויכולים לשתף נתונים עם הרופאים שלהם אם הם רוצים ואם הם צריכים עזרה מקצועית.

כדי למדוד לחץ דם יש להתקין את אפליקציית Health Monitor על Galaxy Watch Active2 וכן על הטלפון החכם המתאים אליו. האפליקציה מותקנת אוטומטית כאשר אתם מעדכנים את תוכנת Watch לגירסה האחרונה דרך האפליקציה Galaxy Wearable.

אפליקציה נוספת עבורכם:

בנוסף להשקת אפליקציית Health Monitor, סמסונג הודיעה כי תוכנת האלקטרוקארדיוגרמה (ECG) תופעל עבור משתמשי Watch Active2 בדרום קוריאה במשך הרבעון השלישי של שנת 2020 דרך אפליקציית Health Monitor.




חדש יותר ישן יותר