כל הפרטים על השותפות של Samsung לפיתוח זכוכית UTG

Header Ads

סמסונג החלה בשותפות עם 'קורנינג' לפיתוח זכוכית UTG לטלפונים מתקפלים של 2021.

מקורות מדרום קוריאה מדווחים כי סמסונג החליטה להשתמש בזכוכית Ultra Thin Glass-UTG בטלפון Galaxy Fold 2 הקרוב (היו כמה ספקות עד לאחרונה אם זה אכן יקרה). סמסונג כבר הזמינה זכוכיות כאלה מ- Dowoo Insys ושות', אותן חברות שעיצבו את ה- UTG שהשתמשו בהן ב- Z Flip.



עלויות:

סמסונג מעוניינת להוריד את עלויות הייצור וחתמה שותפות עם קורנינג (יצרנית זכוכיות מוכרת וגדולה). שתי החברות פועלות בשיתוף פעולה על מנת להאיץ את הפיתוח ולהקים שרשרת אספקה ​​בארה"ב.

נכון לעכשיו התוכנית היא להתחיל להשתמש ב-UTG של קורנינג בטלפונים מתקפלים שיוצאים בשנה הבאה. על פי הדיווחים, הפחתת עלויות היא רק חלק מהדאגות שמדאיגות את סמסונג והם מעוניינים לטפל בהן. סמסונג גם לא מרוצים מכמות המשקל שיש כיום לזכוכיות UTG בטלפון ומעוניינים לפתח את זה למשהו קל יותר.


מתי יגיע אל הצרכן?

מתוך שיחה עם קורנינג בחודש נובמבר עולה כי החברה כבר פיתחה סוג זכוכית משלה לטלפונים מתקפלים. היא קיוותה שיהיה לה עיצוב שעובד בסוף 2020. אחד האתגרים הגדולים ביותר הוא שמאפייני הזכוכית תלויים בהחלטות של עיצוב טלפונים כמו רדיוס עקומה (עד כמה הזכוכית מכופפת כשהטלפון סגור). זה משהו שקורנינג וסמסונג יכולים לעבוד עליו יחד.

ה- Galaxy Fold 2 ייחשף באוגוסט לצד Galaxy Note20.




חדש יותר ישן יותר