שיואמי פרסמו את כל הפרטים על ה-Xiaomi Redmi 9

Header Ads

מפרטי Xiaomi Redmi 9, עיצובו והמחיר שלו נחשפו ע"י שיואמי

על פי הדיווחים, ה- Xiaomi Redmi 9 שיגיע ב- 25 ביוני, מופיע כבר באתר הפיליפיני של הקמעונאית עם תמונות, מפרט ומחירו.

המפרט המופיע באתר המסחר האלקטרוני מתיישר היטב עם השמועות הקודמות, כלומר ה- Redmi 9 מגיע עם Helio G80 SoC מתחת למכסה של המכשיר ויש לו שתי גרסאות זיכרון - 3GB / 32GB ו- 4GB / 64GB. יש גם חריץ שנועד לכרטיסי microSD, שהוא ייעודי להרחבת אחסון.

ה- Redmi 9 בנוי סביב תצוגה בגודל 6.53 אינץ' FullHD + עם פיסה מלוטשת למצלמת הסלפי 8MP. החלק האחורי של הסמארטפון נראה כמו שילוב של הפאנלים האחוריים של Redmi K30 ו- Redmi Note 8 Pro ומהווה 'בית' להתקנה של מצלמה מרובעת הכוללת יחידות חיישן עומק של 13מגה פיקסל, 8 מגה פיקסל אולטרה רחבה, 5 מגה פיקסל ומאקרו 2 מגה פיקסל.

ה- Redmi 9 מגיע בשלושה צבעים ובעל סוללה של 5,020 מיליאמפר / שעה הסוחרת כוח דרך יציאת USB-C במהירות של עד 18 וולט. הדגשים האחרים של ה- Redmi 9 כוללים קורא טביעות אצבע המותקן בחלק האחורי של המכשיר, נעילת פנים AI, IR Blaster, תמיכת SIM כפולה ושקע אוזניות בגודל 3.5 מ"מ.

גרסת ה- 3GB / 32GB עולה 140 דולר ואילו הגרסה של 4GB / 64GB עולה 150 דולר. בזמן שאנחנו ממש כותבים לכם את הדברים האלה, גרסת ה- 32GB זמינה לרכישה במכירת פלאש. כתוצאה מכך, אנחנו מאמינים שככל הנראה ההודעה רשמית על הטלפון אינה רחוקה מאוד.


חדש יותר ישן יותר