שווה ביותר- מוטורולה עובדת על טלפון זול בטירוף

Header Ads

ייתכן שמוטורולה עובדת על טלפון זול בטירוף עם סנאפדרגון 765G SoC

עדכון: למרות שאנו עדיין לא בטוחים בנוגע לכל המפרט של ה- Motorola Edge Lite, לאנשים שנמצאים כחלק ממפתחי XDA יש סיבות ומידע פנים משלהם, כך שאכן יש לצפות למכשיר בר השגה לכל כיס הקשור ל- Edge ו- Edge + בעתיד הקרוב.

לכאורה, מדובר במכשיר עם תצוגה מוכרת בגודל 6.7 אינץ' שעלולה לאבד את הקימורים הדרסטיים של מוטורולה אדג' "הרגיל". מעניין לציין כי החברה משתמשת בגזרת מסך אגרוף כפול עבור "Edge Lite", ולא מכילה אחת אלא שתי מצלמות פונות קדמיות עם חיישני 8 ו- 2MP.

בינתיים, מערכת המצלמות הפונה לרבע אחורי תיערך לכאורה כך שתכלול מצלמה ראשית של 64 מגה פיקסל, חיישן 16 מגה פיקסל (אולי עם תכונות של זווית רחבה במיוחד), עדשה של 8 מגה-בייט (ככל הנראה בוואריטי הטלפון), וכן חיישן עומק 5MP (כנראה).

גם התכונות הנוספות לא רעות בכלל: 

גם שאר התכונות, לפי השמועה, אינן גרועות, כולל סורק טביעות אצבע מתחת לתצוגה, לפחות 4 גיגה זיכרון RAM ו 64 גיגה שטח אחסון פנימיים, תמיכה בטעינה מהירה של 20 וואט ומפתח Google Assistant ייעודי, ולכן אנו נותרים ספקנים לגבי המחיר שאמור להיות 400 $. אנחנו רק נציין כי ה- XDA אינם מאששים וכן אינם מפריכים שום דבר בשום דרך.

מה שמכונה Edge Lite נשמע די מבלבל, ולפי הדיווחים יש לו מעבד Snapdragon 730G או Snapdragon 765G בשילוב עם 6 גיגה זיכרון ו- 128 גיגה שטח אחסון פנימיים. אבל ערכת השבבים האחרונה נמצאת גם מתחת למכסה של הטלפון בגרסה ה"רגילה" של מוטורולה אדג', כך שלא ברור לנו כרגע כיצד דגם לייט זה עשוי להיות שונה מהמכשיר הבינוני העליון בגודל 6.7 אינץ' שצפוי לעלות בסביבות 600 דולר בארה"ב.

למקרה שתהיתם, ה- Edge הלא-לייט והלא פלוס מגיע בתצורות זיכרון RAM של 4 ו- 6 ג'יגה-בייט, וכל אחת מהן מציעה הקצאת חדרים דיגיטלית מכובדת של 128 ג'יגה-בייט, וכן עם סוללה חסכונית של 4,500mAh. בנוסף, יש למוטורולה אדג' לייט את היכולת למעשה לשדרג לקיבולת של בערך 4,700mAh.

ברור שזה מאוד יוצא דופן שנגזרת של Lite של טלפון כבר די נהדר תשמור על המעבד, הזיכרון והאחסון תוך
שיפור גודל הסוללה. שוב, מסמכי ה- FCC (דרך Nashville Chatter) המאשרים חלק ממידע זה חושפים רק את מספר הדגם XT2075 של המכשיר המסתורי, עם חייט אלקטרוני אירופאי (דרך @stufflistings) שבא לחשוף כמה מפרטים אחרים.

ה- Edge Lite אולי לא נראה שונה מאוד מה- Motorola Edge המשגע:


במילים אחרות, ייתכן שלא תרצו לקבל את השם Motorola Edge Lite כמובן מאליו, אך כל השלטים מצביעים על כך שהחברה מכינה סמארטפון מאוד מעניין המאפשר לכם המון דברים שווים במחיר סביר לגמרי. המחירים צפויים להיות סביב ה400 דולר, ​​מה שגורם למפרט הנ"ל להישמע משכנע עוד יותר.

אם מוצר זה אכן קיים בפיתוח ואם הוא מגיע לארה"ב ועוד בסביבות המחיר של 400 דולר ועם גרירת Soap Snapdragon 765G, ושלא נדבר על הסוללה המסיבית- מוטורולה יכולה לחלוטין לפוצץ את השוק ולנצח בתחרות אל מול ה- iPhone SE של אפל (2020) ואל מול הגלקסי 4G LTE של סמסונג.

המכשיר היחיד הנוסף שאנחנו יכולים לחשוב עליו שעשוי להיות מסוגל להתמודד נגד Edge Lite לפי השמועות על איך הוא יראה כרגע הוא ה- OnePlus Z, המכונה גם Nord על ידי OnePlus. אבל בואו כרגע לא נסחף ונמתין לאישור של כל המידע ההזוי הזה. כרגע, זה מרגיש לנו טוב מדי מכדי להיות אמיתי, לעתים קרובות כשתחושה כזו קיימת יש משהו לא נכון ואיזשהו פאנץ' שמגלים עליו מאוחר יותר, אז אנחנו ממליצים לכם להמשיך לעקוב.


חדש יותר ישן יותר