זהירות- חלק מיחידות הפיקסל 4 XL עלולות להיות מסוכנות

Header Ads

זהירות- חלק מיחידות הפיקסל 4 XL עלולות להיות מסוכנות

זה מצחיק איך בשפה האנגלית לאותה מילה יכולות להיות כמה משמעויות שונות בהתאם להקשר. לדוגמה, אנו יכולים לומר כי הסוללה במכשירי Apple iPhone 11 Pro Max מתנפחת מכיוון שהיא יכולה לספק חיי סוללה לאורך זמן. לעומת זאת, לאחרונה משתמשים רשומים של Reddit השתמשו במילה swell כשדיברו על הסוללה ב- Pixel 4 XL שלהם, כאשר הפעם למילה סוללה 'מתנפחת' יש קונוטציה שונה לחלוטין.


בעיה בסוללת Pixel 4 XL מובילה לבעיות אחרות:

משתמשי Pixel 4 XL אלה הבחינו כי הלוח האחורי של הטלפון שלהם מתחיל "להתקלף". והסיבה לכך היא שהסוללה בתוך יחידות אלה מתחילה להתנפח. וזה לא אמור להתנפח, כמובן. על פי פוסט של Reddit שמישהו טוען שהוא המנהל הכללי של חנות uBreakiFix, הקילוף האחורי נובע מכשל בסוללה. בואו נאפשר למסמך הטלפון הזה להסביר את האבחנה שלו: "זה נגרם כתוצאה מכשל בסוללה בגלל מחברים לקויים. זה מוביל לנפיחות של סוללות. זה נושא עיקרי בסדרת ה- 4xl ואני לא מבין למה גוגל לא תומכת בה כראוי", כך נאמר מפיו.

חיבורי הסוללה בטלפונים רבים מסוג 4xl הם שבירים ומתפרקים בשימוש אפילו רגיל. שמענו מספר שמועות שאומרות שלעולם אסור לנו לספר ללקוחות שזה "נושא ידוע"! רוב מיקומי ה- ubif רוצים לא לעשות שום דבר עם סדרת Pixel 4 באופן כללי. לפי מה שהם טוענים, זה סיוט מוחלט לעבוד עליו בכל דרך שהיא, והחנות בעצם מפסידה כסף אם בודקים תיקון לתיקון. כמו כן הם מוסיפים- "בהתחשב כמה זמן לוקח לי כטכנאי הבכיר ביותר הנוכחי לבצע את העבודה, זה עולה לי יותר ממה שגוגל משלמת".

סוללות נפוחות גורמות הפאנלים האחוריים בכמה מדגמי Pixel 4 XL להתנתק:

עלו כמה וכמה תלונות על כך שהפאנלים מתחילים להתנתק מהמכשיר ומה שקרה לאחר מכן זה שהחברה למעשה אמרה למספר בעלי Pixel 4 XL לקחת את הטלפונים שלהם למשתמשים ב- uBreakFix ומשתמשי הפיקסלים נעשים חסרי מנוחה. בפוסט אחד נכתב "כן, אני חושב שזה מגוחך שלטלפון כלכך מרכזי של החברה אין תחזוקה מספיק טובה. אמור להיות דבק שלא יורד בזמן של פחות משנה וזה שגוגל לא עומדת לצד המוצר זה בגלל מגוחך. אל תבינו אותי לא נכון. אני מעריץ ענק של אנדרואיד ושל מצלמת הפיקסלים אבל עד כה זו הייתה תגובה ממש מאכזבת לנושא ברור של בקרת איכות".

יש דרכים לעקיפת הבעיה בפשטות, לפי Redditor. הוא מציע להשתמש בדבק חזק ומהיר בכדי לגרום לכיסוי הפילינג להידבק זה לזה, אך זה לא מטפל בשורש הבעיה שהיא הסוללה המתנפחת. ובעוד שאנחנו תמיד מותקפים על כך שהוא מעלה אותו, האופי הנפיץ של סמסונג גלקסי נוט 7 הוא הוכחה לכך שאתם לא רוצים ללכת לשום מקום כשיש לכם סוללה נפוחה בידכם.

משתמש Pixel 4 XL אחד עם אותה הבעיה אמנם קיבל יחידת החלפה מגוגל אך מהר מאוד החל לסבול מאותה בעיה בדיוק כמו שקרתה לו ליחידה המקורית שאותה אותו המשתמש החליף. לא רק שזה נראה רע עבור גוגל, אלא שמבט דרך השרשור מגלה גם כי שירות הלקוחות של גוגל לא מצליח לעזור לרוב. גוגל אמרה לבעל Pixel 4 XL אחד כי ה-IMEI של הפיקסל שלו (מספר תעודת זהות ייחודי) שייך לכתובת דוא"ל לא ידועה של צד שלישי ולא יחשוף אותה למטרות אבטחה. כתוצאה מכך, הוא לא הצליח להשיג תחליף מכיוון שגוגל כל הזמן מבקשת את הדוא"ל המשויך למכשיר.

בקיצור, כל מה שנותר לומר זה גוגל צריכה בדחיפות לטפל בכל הבעיות שנחשפות כאן: הסוללות המתנפחות, קילוף הלוח האחורי והבעיות בשירות הלקוחות. אם גוגל יכולה לתקן את כל הבעיות הללו, אז אנשים ללא ספק ימשיכו לקנות את הטלפון הזה כי נראה שיש סביבו עניין.


חדש יותר ישן יותר