הדיבור על האוזניות האלחוטיות החדשות של Samsung חזק מתמיד!

Header Ads

הדיבור על ה-Galaxy Buds Live, מתחיל!


אנחנו שומעים כבר תקופה רבות על ה-Galaxy Buds Live של סמסונג, שהן האוזניות בצורת שעועית של סמסונג. השמועות על האוזניות האלה כאן איתנו כבר הרבה זמן יחסית, וכעת החברה החלה להציג אותם באופן רשמי. ההתרחשויות קורות כך שכל הנראה Galaxy Buds Live ויוכרזו לצד צמד ה- Galaxy Note 20 ושלל מוצרים אחרים במהלך האירוע הקרוב של Unpacked שייערך ב -5 באוגוסט.


לפי שמועות שאנחנו מכירים, האוזניות האלחוטיות ימכרו בצבע ברונזה בנוסף לצבעים הקלאסיים- שחור ולבן. קליפ הטיזר הקצר שפורסם על ידי סמסונג מראה כי השמועות עד כה נכונות. בנוסף לכך, סמסונג מזמינה אותנו בסרטון הזה "לחוות את העוצמה החדשה של הצליל", אבל מה זה באמת אומר "העוצמה החדשה" נתון עוד לפרשנות ולא ידוע באמת עד כמה האוזניות האלה יהיו מוצלחות. 

בהתבסס על דיווחים קודמים, Galaxy Buds Live יציע גם ביטול רעש מסוג כלשהו, ​​אך מכיוון שאין להם קצה אוזן סיליקון שיכול לחסום רעש חיצוני, אנו תוהים כיצד יושג ביטול רעש פעיל. זה לא אומר שסמסונג תשאיר את החלק הזה בחוץ, שכן מאמינים שלמרות חוסר יכולתם לסגור את תעלת האוזן כמו אוזניות אחרות, הם עדיין יכללו ביטול רעשים פעיל.

לכאורה, לאוזניות האלה יהיו שלושה מיקרופונים ושני רמקולים, ואיכות הקול צפויה להשתפר מגלקסי באד פלוס, שכבר מתהדרת באיכות שיחה סולידית.

האוזניות האלחוטיות של גלקסי מציעות לכם מכשיר כושר וחיישן דופק: 

כפי שזה נראה עכשיו, האוזניות האלחוטיות עשויות אפילו לשלב מכשיר כושר וחיישן דופק. כמו כן, האוזניות יהיו ככל הנראה עמידות במים כך שאפשר אפילו לעשות איתם אימונים במים לדוגמה ומוטים כך שהם מציעים זמן משחק של שש שעות, וזה הרבה פחות ממה שה- Galaxy Buds Plus מספק. הסוללה אמורה להספיק לכם, לפי ההבטחות יום שלם. 

ה- Galaxy Buds Live יעלה פחות מ -150 דולר, ככל הנראה סביב 140 דולר. כל מה שנותר לנו לראות, זה אם העיצוב המוזר של האוזניות, בצורת שעועית כאמור, ימצא חן בעיניי הצרכנים והם ימצאו בו נוח לשימוש.

חדש יותר ישן יותר