צוות OnePlus Nord מדבר על ביצועי המצלמה

Header Ads

צוות OnePlus Nord מדבר על ביצועי המצלמה

הצוות שעומד מאחורי OnePlus Nord הקרוב רוצה לדבר על תהליך בחירת הרכיבים ומה הניע את החלטותיהם. סיימון ליו, שהוא מנהל ההדמיה של OnePlus Nord מפרט את מפרט המצלמות - ממש כל שש המצלמות.

המצלמה הראשית של OnePlus Nord ומצלמת החזית:

המצלמה הראשית מאחור היא 48MP Sony IMX586, החיישן הראשי ב- OnePlus 8 ומשמש גם בסדרת 7T. צוות נורד בחר שוב להשתמש בחיישן זה, בשילוב עם עדשת f / 1.75 בהירה וייצוב תמונה אופטי, בגלל אופטימיזציות התוכנה לחיישן שעשתה OnePlus במהלך השנים.

מה שמלווה את המצלמה הראשית הם שני דברים. האחד, חוטף מהיר 8MP עם חיישן עומק 5MP והשני הוא יחידת מאקרו.

בחזית יש מצלמת Selfie עיקרית של 32 מגה, ומצלמה שנייה עם שדה ראיה אולטרה-תואר של 105 מעלות. שתי המצלמות הפונות קדמיות יצוידו באלגוריתמים להבהרת פנים ולהפחתת רעש בתאורה נמוכה, דברים אלו ישפרו בסופו של דבר את קליטת הפנים של אנשים רבים ואת איכות התמונה שיוצאת לכל משתמש.

מפרטים נוספים של ה-OnePlus Nord:

בנוסף למצלמות, OnePlus הולך עם פאנל AMOLED של 90 הרץ עבור ה- Nord, וכן מגדיל את קצב דגימת המגע מ- 135Hz ב- OnePlus 7T ל- 180Hz עבור Nord. למי שלא יודע רק נסביר במשפט, כי קצב דגימת המגע קובע כמה מהר המסך מגיב לקלט המגע.

משמעות הדבר היא שהתצוגה ב- OnePlus Nord תואמת את זו ב- OnePlus 8 מבחינת היענות - קצב רענון של 90 הרץ וקצב דגימה של מגע 180Hz. ה- OnePlus 8 Pro הוא עדיין הסמן המדד לטלפונים של OnePlus - קצב רענון של 120 הרץ וקצב דגימה של מגע 240Hz.

בסיום, הצוות מדבר על הבחירה בסנאפדרגון 765G עם עד 12 ג'יגה-בתים של זיכרון RAM, אשר בשילוב עם האנימציות המותאמות למערכת החמצן של מערכת ההפעלה, יביא לביצועים מעולים, לטענתם של המכשיר, אשר יעמדו בציפיות הלקוחות.

רק נזכיר כי ה- OnePlus Nord יהפוך לרשמי ממש בקרוב, ב-

21 ביולי.
חדש יותר ישן יותר