OnePlus Nord זמין להזמנה מראש בהודו ואירופה

Header Ads

OnePlus Nord זמין להזמנה מראש בהודו ואירופה

ההזמנות המוקדמות ל- OnePlus Nord שהגיעו ב -21 ביולי החלו להודו. המעוניינים יכולים להזמין מקום את המכשיר מראש באמצעות תוספת תשלום של 6 דולרים באמזון.

ב- OnePlus אומרים כי המלאי שיהיה זמין להזמנות מראש הוא מוגבל, וכחלק מתהליך ההזמנה מראש הלקוחות יכולים לקנות גם כן 'מתנות' בשווי של עד 65 דולר, כלומר שלל מוצרים נלווים למכשיר. בנוסף, ההזמנה מראש של OnePlus Nord מזכה אותך גם בשתי קופסאות מתנה - האחת עם סחורה של OnePlus במהדורה מוגבלת, ואחרת עם אביזרים ו"מתנות מיוחדות".

קופסת המתנה הראשונה תימסר לך לאחר ששילמת את הכסף עבור ההזמנה מראש, והשנייה תישלח אם תשלים את הרכישה של נורד עד 31 באוגוסט 2020.

OnePlus ממליצים לכם להזמין מראש את המכשיר בהודו ובאירופה כבר היום: 

לקוחות באירופה יכולים להזמין מראש את OnePlus Nord תמורת 20 אירו וכל מי שמזמין מראש את הריינג' אמצע יקבל סחורה מיצרנית הטלפונים, שתכלול חבילת מדבקות ומתנה להפתעה. כמו כן, OnePlus תשלח קוד הזמנה ושובר בשווי 20 אירו לחשבון ה- OnePlus שלכם כדי שתוכלו להשלים את הזמנת הטלפון.

ה- OnePlus Nord הוא סמארטפון בינוני שיופעל על ידי ה- Snapdragon 765G SoC. החברה אישרה כי המכשיר יכלול בסך הכל שש מצלמות, שיספקו לנו תצוגה של AMOLED וכן יהיה בעל סוללה של 4,115 מיליאמפר שעה.

OnePlus טרם חשף את גיליון המפרט המלא של ה- Nord, אך תמונה שהודלפה של מצגת Nord מהשבוע שעבר לא השאירה כמעט מקום לדמיון. באמצעות התמונה שפורסמה, אתם יכולים לבדוק ולראות את המפרט המלא של המכשיר. מייסד שותף החברה קרל פיי חשף גם את העיצוב והצבעים של ה- OnePlus Nord בראיון שנערך לאחרונה ל- YouTuber Marques Brownlee, כך שכמעט הכל כבר גלוי.


חדש יותר ישן יותר