מיקרוסופט מתקנת את אחד הפגמים המעצבנים ביותר של הChrome

Header Ads

מיקרוסופט סוף סוף מתקנת את אחד הפגמים המעצבנים ביותר של Chrome במערכת Windows 10

נראה שמיקרוסופט מצאה דרך לתקן סוף סוף את אחד הפגמים המעצבנים ביותר של Chrome במערכת Windows 10 על ידי תיקון אופן הפעולה של ההודעות שלה. יתכן ששמתם לב שכשאתם מקבליפ התראה מדפדפן האינטרנט של Chrome, אתם מקבלים גם התראה של Windows 10. לא רק ההודעות הכפולות מעצבנות, אלא אם תלחצו על ההודעה שהיא לא האחרונה ביותר, Chrome לא ממש יפתח את הדף ממנו הגיע ההודעה.

עם זאת, ב- 25 ביוני, מיקרוסופט הוסיפה קוד לפרויקט Chromium שיבטיח כי "ההודעות יישארו מאוחסנות בדפדפן עם הכניסה למרכז הפעולה". זה בעצם מונע את מרכז הפעולה של Windows 10 לדחות את ההתראה של Chrome כאשר הוא מציג התראה משלו, שנראית כמקור הבעיה. זה אמור להפוך את ההודעות שתקבלו מ- Chrome ב- Windows 10 למעשה למועילות.

המעבר של מיקרוסופט ל- Chromium מביא ניצחון נוסף:

כפי שאתם אולי כבר יודעים, דפדפן האינטרנט של Chrome מפותח על ידי גוגל - אז מה מיקרוסופט עושים בכדי להוסיף לו קוד? ובכן, כבר בשנת 2018, מיקרוסופט הפסיקה להשתמש במנוע אינטרנט משלה, EdgeHTML, עבור דפדפן האינטרנט שלה Edge, ומאז הכינה גרסה חדשה של Edge הפועלת על כרום - אותו מנוע אינטרנט בו משתמש Chrome.

Chromium הוא פרויקט קוד פתוח, המאפשר לאנשים לעבוד יחד על קוד המקור ולעזור בשיפורו - וזה בדיוק מה שמיקרוסופט עושה עכשיו כשדפדפן האינטרנט שלה משתמש בו. העזרה של מיקרוסופט בפרויקט Chromium הביאה כבר מספר יתרונות גם ל- Chrome וגם ל- Edge, והמהלך האחרון הזה הוא תוצאה חיובית נוספת מהחביב של קוד פתוח של מיקרוסופט.

חדש יותר ישן יותר