חדשות טובות- אתם עומדים לקבל מכשירי Samsung Galaxy זולים יותר!

Header Ads

הגלקסי Note20 ו- Note20 + יהיו זולים יותר מצמד ה-Note10

בשנה שעברה השיקה סמסונג את ה- Galaxy Note10 כאשר הדגמים של השנה יקבלו הנחה קלה, כך מדווח הפרסום הקוריאני Naver - גם Galaxy Note20 וגם Note20 + יהיו זולים יותר בכארבעים דולר. אמנם זה לא הרבה, אך עם זאת הפרסום הזה מנוגד לציפיות בתעשייה שכן אנליסטים צפו כי דגמי 2020 יעלו בכארבעים דולר יותר לצרכנים מאשר קודמיהם, ולא פחות.

קיצוץ המחירים מוסבר בחלקו עם הציפיות לביקוש נמוך יותר בגלל מגיפת הקורונה. זה לא הכל, אולם בשנה שעברה הציע הספק סיבסוד משמעותי לצמד ה- Note10, ואילו השנה הסבסוד יהיה קטן יותר, מה שאומר שהקונים יצטרכו לשלם יותר מראש.


קצת השוואת מחירים:

בהשקה, ה- Note10 עמד על 950 דולר בארה"ב ו -950 אירו באירופה, ה- Note10 + היה 1,100 דולר ו -1,100 אירו בהתאמה. הדו"ח של Naver לא מבהיר אם ההנחה תחול על שווקים זרים. עם זאת, אנו עשויים לראות כי המחירים האלה עוקבים אחר המסלול של אלה בשוק הביתי של סמסונג.

גם עם מחירי מחירים נמוכים יותר, סמסונג צופה מכירות נמוכות יותר של סדרת ה- Galaxy Note20 הפרימיום שלה. זאת לאחר שמכירות סדרת S20 הושפעו גם מחוסר הוודאות הכספית העומדת בפני הקונים.

צמד ה- Note20 (יחד עם ה- Galaxy Fold 2 ו- Z Flip 5G) ייחשף באירוע המקוון ב- 5 באוגוסט. השטרות צפויות לצאת בהזמנה מראש מיד לאחר מכן והמכשירים צפויים להיות זמינים בחנויות ב -21 באוגוסט כאשר המכשירים מתקפלים עשויים להיות מאוחרים מעט בשוק.

חדש יותר ישן יותר