Messenger Facebook מוסיף שיתוף מסך באמצעות שיחות וידאו באנדרואיד ו- iOS

Header Ads

Messenger Facebook מוסיף שיתוף מסך באמצעות שיחות וידאו באנדרואיד ו- iOS

פייסבוק הוסיפה למסנג'ר עוד תכונה חדשה במסע שלה להפוך את האפליקציה למעין זום עבור רוב האנשים, זום כביכול. אנחנו מדברים כמובן על שיתוף מסך.


זה כרגע בתהליך של מעבר ליישומי פייסבוק מסנג'ר לאנדרואיד ו- iOS, ומה שזה עושה בעצם זה מאפשר לכם לשתף את המסך באופן מיידי עם חברים ובני משפחה, אחד על אחד או בשיחות וידאו קבוצתיות. זה עובד בשיחות וידאו קבוצתיות עם עד שמונה אנשים, ו -16 אנשים בחדרים, מכיוון שאתם יכולים לבצע שיחות וידאו במסנג'ר ישירות דרך קבוצה וגם דרך חדר.

מה הוא שיתוף מסך בעצם? 

באמצעות שיתוף מסך אתם יכולים לתת לאחרים מבט חי על מה שאתם עושים בטלפון שלכם, מש בזמן אמת, כך שתוכלו  לשתף כמעט כל דבר. בפייסבוק אומרים שהמטרה היא לעזור לכם לשמור על קשר וקרבה עם יקיריכם גם אם אתם נפרדים זה מזה, כי קורונה, בכל זאת.


שיתוף המסך זמין גם בחדרי Messenger עם עד 16 אנשים באינטרנט ובשולחן העבודה. החברה מתכננת להוסיף הרשאות למי יכול לשתף את המסך שלהם בחדרים ולהרחיב את מספר האנשים שאיתם תוכלו לשתף את המסך שלכם ל 50. אז אם אתם יוצרים חדרים, בקרוב תוכלו להגביל את יכולת המסך לשיתוף רק לעצמכם, או מנגד תוכלו להפוך את המסך לזמין לכל המשתתפים.


חדש יותר ישן יותר