הסמארטפון הבא של נוקיה במחיר שווה לכל כיס מביא כוח להמונים

Header Ads

הסמארטפון הבא של נוקיה במחיר שווה לכל כיס מביא כוח להמונים

HMD Global השיקה בשנה שעברה קבוצה של סמארטפונים של אנדרואיד, המכסים את כל רמות המחירים. רבים מהטלפונים הללו זמינים כבר בארה"ב, אם כי מכיוון של- HMD אין שיתופי פעולה עם ספקים, תוכלו למצוא אותם רק אצל קמעונאים שונים ברחבי ארה"ב.

החדשות הטובות הן כי לחברה הפינית יש עוד יותר סמארטפונים אנדרואיד בקו, כולל נוקיה 8.3. עם זאת, כרגע נדבר על טלפון נוקיה במחיר סביר שלדעתנו יושק בארה"ב מתישהו בשנת 2020.

נוקיה 2.4 זה בול בשבילכם: 

נוקיה 2.4 צפויה להיחשף במהלך החודשיים הקרובים ותוכלו לשפוט בעצמכם מה אתם חושבים על המכשיר,  אך עם המפרט המודלף, נראה שמדובר במכשיר שממשיך דרכו של נוקיה 2.3. נוקיה, שנחשף על ידי NPU, סוחרת את נוקיה 2.4 ללא ההכרזה על מעבד הארבע ליבות של קודמו עבור מעבד חזק יותר, כלומר ליבה של אוקטה.

למרות שהוא מיוצר על ידי MediaTek, זה לא שגרתי שמכשיר כה זול מצויד במעבד אוקטה ליבה. על פי נתוני המבחן, מעבד Helio P22 של נוקיה 2.4 מהיר כמעט פי שניים ממעבד הרבע הליבה של נוקיה 2.3.

כמו כן, נוקיה 2.4 תהיה בעלת זיכרון RAM של 2 ג'יגה-בייט ותפעיל את אנדרואיד 10 ישר מהקופסה. הדבר היחיד שנותר לקבוע הוא מתי ה- Nokia 2.4 יושק בשוק וכמה הוא יעלה בדיוק, כי סתם להגיד שהטלפון "זול" בלי לנקוב במחיר מדויק, לא עוזר הרבה בסופו של דבר, אבל כן יש למה לצפות.

חדש יותר ישן יותר