Poco M2 Pro של שיואמי לא מצליח להרשים כמו המקור

Header Ads

Poco M2 Pro לא מצליח להרשים את הצרכנים כמו המקור

ה- Poco F1 המקורי נולד מנסיבות ייחודיות - Xiaomi הצליחה להבטיח היצע זול של ערכות שבבי Snapdragon 845 של המכשיר והפכה את הטלפון לכזה בעל עוצמה נוחה וחזקה, כזה שנותן תחרות חזקה לשאר הדגמים. זה היה סוג של מזל עבור שיואמי, שמאז לא ממש קרה. מה שכן, קרה משהו אחר- המותג Poco נכנס לשוק הבינוני. אבל האם זה הגיוני והיה אמור לקרות?

לפי איך שזה נראה כרגע- התשובה היא לא. הוספת טעינה מהירה של 33 וואט ל- Redmi Note 9S (המכונה גם Note 9 Pro בהודו) אינה מספיקה כדי לספק את אוהדי פוקו. האם טעינה מהירה הייתה אפילו גורם מרכזי בזהות המותג? 18W לא הייתה רע לשנת 2018 אי אפשר להגיד שמדובר בדבר מהמם ויוצא דופן.

ה- Poco F1 עסק בביצועים וה- Poco M2 Pro אינו מספק. ברור ש- Xiaomi עבדה לקראת תקציב ספציפי, שהגביל את אפשרויות ערכת השבבים, אך Snapdragon 720G הוא לא בחירה טובה.


דעות הצרכנים על Poco M2 Pro של שיואמי: 

בתגובות רבים העלו את ערכות השבבים של Dimensity האחרונות מ- MediaTek. ל- Dimensity 800, למשל, יש ארבע ליבות Cortex-A76 בהשוואה לשתי ליבות ה- Kryo 465 שמקורן A76 של ה- Snapdragon. יש גם את Dimensity 820, שמוסיף ליבת GPU נוספת ומשתרע אפילו את S765G מבחינת גרפיקה, שלא לדבר על 720G.

ל- Xiaomi כבר יש טלפון שמבוסס על ה- Dimensity 820, ה- Redmi 10X, והוא נמכר בכ230 דולר בסין וזה לא הרבה יותר מהמחיר של  Poco M2 Pro, שנמכר בהודו בכ200 דולר.

ל- 10X יש אפילו מסך AMOLED, אם כי הוא מפספס תכונה אחרת שעולה כמבוקשת לפי מה שאנחנו רואים בתגובות הצרכנים וזה תצוגת קצב רענון גבוה. מותג Poco היה אמור לעסוק במהירות ובביצועים ומסך HRR היה עומד בציפיות כאלה.

ה- Poco M2 Pro מציע טעינה מהירה מהממוצע ומצלמה יציבה לטווח המחירים שלה, אך למרות הכל הוא לא בולט בקטגוריה שלו כמו שעשה ה- F1. הטעינה המהירה והמצלמה הלא רעה בטח ימצא חן בעיניי מספר צרכנים שאוהבים את סגנון המוצר, אך לפי מה שנראה כרגע, המכשיר לא הולך להיות הצלחה ענקית.

ועוד סתם דבר אחרון - אנשים באמת לא שמחו שחלק מהצעדים לחיסכון בעלויות של שיאומי כרוך במודעות ב- MIUI.





חדש יותר ישן יותר