הסקירה של ה- Realme Buds Q לפניכם

Header Ads

הסקירה של ה- Realme Buds Q לפניכם

Realme הציגה את אוזניות ה- TWS הראשונות Buds Air בסוף 2019 וכשסקרנו אותם מצאנו שאין להם תחרות מבחינת המחיר הכספי שאתם משלמים עבורם והם זולים ביותר. כעת יש לחברה מערך אלחוטי אמיתי נוסף - Realme Buds Q. כבר ראינו שיש מכירות בסין, בהודו ובאירופה, החלטנו לנסות ולראות אם הם באמת טובים כמו שהם נראים או אם החברה חתכה יותר מדי פינות בכדי שמחיר המוצר יהיה 30 יורו בלבד.

כל הפרטים על ה- Realme Buds Q:

היחידה שלנו היא בצבע שחור למדי עם קצת צהוב, אך הצבע הצהוב מסתתר ברגע שהאוזניה מחוברת לאוזן שלכם. שלא כמו Buds Air, Buds Q הם בצורת שעועית עם קצות גומי, בדומה לעיצוב האוזניות הלאחוטיות של Galaxy Galaxy. Realme גאה באמת שהיא החתימה את ז'וזה לוי כדי להוביל את העיצוב שלה ולא בכדי - Buds Q באמת נראה פרמיום.

למרבה הצער, הרושם הראשוני מעט לא מזהיר כשאתם מחזיקים בידיכם את נרתיק הפלסטיק הכלול, שכן המבנה אינו כה מרשים. אנו מעריכים כי הוא שוקל רק 35.3 גרם, אך איננו יכולים לנער את התחושה שלא מדובר באוזניות אלחוטיות רציניות אלא סתם באיזה צעצוע שזכה.

בטח הייתם מצפים כי אוזניות ה- TWS תמורת 30 אירו יהיו תת-חלק מהצליל, אבל Realme הציבה איזה דרייבר מוצק למדי של 10 מ"מ עם דחיפת בס דינמי. התוצאה היא צליל ריאליסטי עמוק שמטביל אותך באמת במוזיקה. יש לנו קולגה שהפלייליסט שלו נראה כמו שיתוף פעולה בין מוצרט לד"ר דריי, שהופק על ידי טייסטו ודי ג'יי חאליד, ואפילו הוא התרשם מאיך שה- Realme Buds Q נשמע.

לאוזניות האלחוטיות של Realme יש דברים טובים, אך יש גם פחות: 

ל- Realme Buds Q אין ביטול רעשים אקטיבי - זה כמעט מובן מאליו בנקודת המחיר הזו, כך שנשאר לכם עם הביטול הפסיבי כפי שמספק החותם ההדוק למדי של קצה הגומי. עם זאת, בניגוד לאחיו שאינם לגמרי העתק מ- Apple AirPods, ל- Buds Q אין טעינה אלחוטית מסוג כלשהו.

גרוע מכך, אתם מקבלים יציאת מיקרו USB, שקשה מאוד לחיות איתה בשנת 2020. החברה ניסתה לחסוך את היום עם אספקת סוללה של 400 מיליאמפר / שעה, שתספק 20 שעות על טעינה בודדת, כאשר לכל אוזניה יש כ -4.5 זמן הפעלה שעות בפני עצמו - ללא ספק מדובר במספרים מכובדים מאוד.

בקיצור, קל למצוא היכן Realme צמצמה עלויות כדי להביא את המחיר למינימום. אבל אפילו עם הבנייה הקשה, היעדר ביטול רעשים פעיל ויכולות הטעינה הבלתי מרשימות, סביר להניח כי ל- Buds Q לא יהיה מתמודד במחיר זהה או אפילו קרוב עם הצליל המופלא והקישוריות הטובה והמהירה שלו.




חדש יותר ישן יותר