כל מה שאתם צריכים לדעת על חיי הסוללה של Sony Xperia 1 II

Header Ads

חיי הסוללה של Sony Xperia 1 II

סקרנו את ה- Sony Xperia 1 II לפני קצת יותר מחודש ונהנינו ממנו בגלל יכולת המצלמה וסט התכונות הנרחב שלה, בין היתר. מה שלא יכולנו לעשות באותו זמן היה לבדוק את חיי הסוללה שכן הקושחה שהפעלנו במהלך הסקירה לא הושלמה בהיבט מסוים זה. כעת, לאחר שקיבלנו את התוכנה בכיתה הקמעונאית, הצלחנו סוף סוף לבצע את הבדיקות.

המספרים שהוצאנו מה- Xperia 1 II טובים יותר ממה שעלו הדור הקודם, אם כי לא מדובר בהבדל עצום. מדדנו 10 שעות של גלישה באינטרנט באמצעות Wi-Fi, מעל ל- 9 שעות של Xperia 1 ושתים עשרה וחצי שעות של הפעלת וידאו לא מקוון, עלייה נוספת של 1: 30 שעות. אף תוצאה לא נהדרת בסטנדרטים של ימינו, במיוחד כשאתה אחראי לתצוגת קצב הרענון של 60 הרץ, אך אנו מעריכים את השיפור.

מדדנו גם עלייה בסיבולת השיחות הקוליות, במידה ניכרת - ה- Xperia 1 II נמשך 31 שעות בבדיקה שלנו, בהשוואה לתוצאה של 25 שעות של הטלפון הישן. משיכת הסוללה המתנה התבררה בסדר לפי הסטנדרטים של היום, והוספת כל מה שמעלה ה- Xperia 1 II פרסמה דירוג סיבולת כולל של 83 שעות.

מה עוד נכלל ב-Sony Xperia 1 II?

ה- Xperia 1 II תומך בהספקת חשמל USB עד 21 וואט, אך יש לו מטען עם 18 וואט בתיבה. אפשר להבין את זה שזה לא בין המהירים למילוי הסוללה ובכדי למלא אותה יקח זמן של יותר משעה ככל הנראה. הטובים יותר בעסק עושים זאת בסביבות שעה, כאשר הטובים ביותר הם מתחת ל 40 דקות.

החל מסוללה ריקה הגענו לטעינה של 46% תוך חצי שעה, פחות או יותר אותו מספר כמו טלפונים אחרים עם 4,000mAh סוללות וטעינה של 18 וואט. בשביל מה שווה, ה- Xperia מהיר יותר מ- Motorola Edge +. עם מתאם PD של צד שלישי המסוגל להפיק עד 65 וואט, מדדנו 53% בחצי שעה. מדובר בשיפור קל, ולכן היעדר מתאם 21 וואט בתיבה של ה- Xperia 1 II או תיק העבודות של סוני הוא כמעט לא עניין גדול.

ה- Xperia 1 II תומך גם בטעינה אלחוטית, החזרת התכונה מ- XZ3 שהוסרה מ- Xperia 1 מסיבה זו או אחרת. הוא מאושר לציות לפרופיל הכוח המורחב של צ'י להעברת חשמל עד 11 וואט.

סוני עצמה מייצרת את משטח הטעינה WCH20 שראינו כל הדרך חזרה XZ2 פעמים והוא פלט 9W. זה די ישן ודי קשה להגיע אליו אם אתם רוצים לרכוש אחד כזה, שלא לדבר על יקר. צד שלישי הוא הדרך ללכת עם מטענים אלחוטיים.

חיי הסוללה של Sony Xperia 1 II:

כרגיל, ה- Xperia 1 II מגיע עם תכונת הטיפול בסוללות של סוני. המטרה היא למזער את הזמן שהסוללה שלכם מוציאה מעל 90% טעינה, מצב שעלול להזיק לבריאותו בטווח הרחוק. זה עושה זאת על ידי למידת הרגלי הטעינה שלכם ורק ממלא אותם מיד לפני שאתם זקוקים לטלפון. זה עובד הכי טוב עם טעינה של לילה ושגרה קבועה שהיא יום-יומית, כמובן, אם כי אתם יכולים להגדיר מסגרת זמן מותאמת אישית בעצמכם.

פיצ'ר חדש השנה, כחלק מסוויטת Game Enhancer, הוא H.S. בקרת כוח. נגיד שהבקרה מופעלת ואתם משחקים והטלפון מחובר למטען, הוא לא יטעין את הסוללה בפועל אלא יעמוד רק בצריכת החשמל הנוכחית שלכם. הרעיון הוא להגביל את ייצור החום (H.S. עומד על דיכוי חום) שגורם לשחיקת הסוללה והריסתה.



חדש יותר ישן יותר