אתם יכולים לחסוך 111 דולר בקנייה של Samsung Galaxy A51

Header Ads

חסוך 111 דולר בקניית ה-Galaxy A51 החדש והחם של סמסונג

 טלפון במחיר סביר שאינו ה- Apple iPhone SE? סמסונג מסדרת אתכם: הגלקסי A51 הגיע לאחרונה לחופי ארה"ב, והוא כבר בא עם עסקה מצוינת. עכשיו תוכלו להזמין את הסמארטפון החדש תמורת 289 דולר בלבד.


חיסכון לכיס?

אבל רגע, חשוב להוסיף כי מעבר לחסכון המדהים שאתם עושים לכיס שלכם עם ההנחה הזו, יש עוד דברים: אתם יכולים גם לקבל שישה חודשים בחינם של ספוטיפיי פרימיום, בתנאים שמעולם לא היו לכם כמותם. צעד זה חוסך לכם עוד שישים דולרים נוספים.


נפח זיכרון:

אבל נחזור שנייה לסמארטפון, אתם במקרה לא מכירים את הדגם הזה? אתם תוהים אולי עד כמה הדגם הזה משתווה לעומת ה- iPhone SE לדוגמה? להלן הבדל אחד בולט בין השניים: הגלקסי מגיע עם נפח אחסון של 128 ג'יגה-בייט, עם מקום לעוד באמצעות כרטיסי microSD. לעומת זאת, באייפון אתה קונה נפח אחסון ולא יכול להגדיל אותו יותר ממה שהוא והנפח הוא 64 ג'יגה-בייט. המאמץ הידידותי של סמסונג להביא לקונים איכות ובמחיר טוב גרם למכשיר הזה שהחברה מוציאה להיות ברשימת
הטלפונים הטובים ביותר שעולים מתחת ל 500 דולר.


לסיכום:

חשוב לציין, כי נכון לכרגע לכל הדעות מדובר בטלפון סמסונג מרשים. מעבר לכך, כמו ששמתם וודאי לב מדובר גם במחיר סביר יותר מדגמים אחרים בכל המכשירים של גלקסי. ועכשיו כשזה רק במחיר של 289 דולר, מדובר בעסקה מדהימה לחלוטין.


חדש יותר ישן יותר