סמסונג משיקה את Galaxy Tab S6 Lite בהודו

Header Ads

סמסונג משיקה את Galaxy Tab S6 Lite בהודו

סמסונג השיקה את גלקסי ה- S6 Tab Lite בהודו. החברה מציגה את הטאבלט כהצעה תקציבית טובה עבור יוצרי תוכן וסטודנטים. ל- Galaxy Tab S6 Lite יש LCD IPS ברזולוציה של 10.4 אינץ' 2000x1200 ברזולוציה עם שוליים דקים למדי מכל הצדדים. הגוף עשוי אלומיניום unibody בעובי 7 מ"מ ומשקלו 467 גרם בלבד.

פרטים טכניים:

הטאבלט מופעל על ידי ערכת השבבים Exynos 9611 עם זיכרון של 4 ג'יגה-בייט ואחסון פנימי של 64 ג'יגה-בייט. הנתונים האלה הם כמו של טלפונים שונים של אנדרואיד במקרה הטוב וסביר להניח שהטאבלט הזה לא יתאים ולא יהיה אידיאלי עבור אלה שרוצים מכשיר ממוקד יותר פרודוקטיביות עם יכולת ריבוי משימות כבדה, אך מה שכן, הוא אמור להספיק לציור אפליקציות ולצפייה בנטפליקס.




פיצ'רים חדשים:

אם כבר מדברים על ציור, Galaxy Tab S6 Lite מגיע עם העט שארוז בקופסה. העט קל משקל (שוקל רק 7 גרם) עם השהיה משופרת לעומת גרסאות קודמות וקצה 0.7 מ"מ לשיפור הדיוק בציור והכתיבה. כאשר אינו בשימוש, ניתן לחבר אותו בצורה מגנטית לצד ה- Galaxy Tab S6 Lite. הדבר הטוב בטאבלט הזה הוא שהעט אינו דורש טעינה.

לסיכום:

ה- Galaxy Tab Tab S6 Lite של סמסונג עומד כעת להזמנה מראש עד ה- 16 ביוני ב- Samsung.com, אמזון ובחנויות קמעונאיות לא מקוונות. לקוחות בהזמנה מראש יקבלו גם הנחה על ה- Galaxy Buds+ או על כיסויים לטאבלט Galaxy Tab S6 Lite.

הטאבלט יהיה זמין בשלושה צבעים- אפור, כחול וורוד וימכר במכירה ברחבי חנויות קמעונאיות ובחנויות אחרות החל מה-17 ביוני.


חדש יותר ישן יותר