ייתכן והאירוע השנתי של אפל לא יהיה כלכך מרגש

Header Ads

אולי WWDC 2020 לא יהיה כל כך מרגש

WWDC 2020 עשוי לא להיות כל כך מלהיב אחרי שכיום ועידת המפתחים העולמית של אפל העולמית לשנת 2020 מתחילה רק מחר, ובעוד שאנו יכולים לצפות להרבה מודעות על הכרזות לגבי תוכנות חדשות, אך אפשר להגיד שאי אפשר לצפות ליותר מדי חומר חדש.

אפל הייתה צפויה בעבר להכריז על מספר מכשירים חדשים במהלך האירוע השנתי שלה ומתוכם: iMac מעוצב מחדש, אוזניות מעל האוזניים בשם AirPods Studio, HomePod זול יותר, ואביזר מעקב שכונה AirTags.

לדברי ג'ון פרוסר, שהוא אחד מהאלה שמדליפים את המידע, כל זה לא קורה עוד. עם זאת, הוא לא בטוח יותר מדי בנושא, כלומר, הוא אינו בטוח אם אפל החליטה לבטל את כל ההכרזות שלה על המוצרים החדשים או שמע מדובר רק בחלק מהם שלא יצאו לפועל. כתוצאה מכך, חשוב לנו להבהיר כי עדיין קיימת אפשרות קלה שאחד המכשירים הללו או כולם הולכים להיחשף במהלך האירוע.

ג'ון פרוסר ציין במה שכתב בטוויטר כך- "יכול להיות שאני טועה בקשר לזה. אשמח לטעות!".

מעבד לשבבי ARM עבור מחשבים: 

אפל עדיין צפויה להכריז על מעבר לשבבי ARM עבור מחשבים. עם זאת, אל תצפו למק הראשון שמונע על ידי מעבד מבוסס ARM לפני שנת 2021. הפיכת התוכנית שלו לציבורית אשר מבוססת על ARM תאפשר למפתחים זמן רב להתאים את התוכנה שלהם לארכיטקטורה החדשה.

נראה כי WWDC יתמקד רק בתוכנה השנה:

עם הכרזות על חומרים חדשים שנדחו כביכול, כעת האירוע יעסוק בתוכנה. ראשית, יש לנו את הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה הסלולרית של אפל, שככל הנראה הולכת להיות מיתוג מחדש למערכת ההפעלה של אייפון. הפעם, על פי הדיווחים, ההתמקדות של החברה היא יותר באמינות וביצועים מאשר בתכונות, בהתחשב בכך ש- iOS 13 די באגי ואפל בוודאי לא תרצה את זה שוב השנה.

פרט לכך, אנו יכולים לצפות קדימה ל- iPadOS 14, macOS 10.16 ו- watchOS 7, אשר ככל הנראה יגיעו עם תכונות חדשות כמו מעקב שינה, שיתוף פנים בשעון ומצב ילדים. החברה גם נוטה להכריז על חבילה חדשה לשירותיה כמו Apple TV Plus, Apple News Plus ו- Apple Music כדי למשוך יותר מנויים.

ה- WWDC יתקיים בין ה22 ביוני ל-26 ביוני והוא ייערך ברשת השנה בגלל התפשטות נגיף הקורונה.


חדש יותר ישן יותר